Fotoidentifikation

Johan Blixt johan.g.blixt at gmail.com
Tors Juni 5 09:10:23 CEST 2008

Den den 4 juni 2008 21:49 skrev Per Starbäck <per.starback at gmail.com>:

> Ett sätt att bekräfta denna tämligen kvalificerade gissning skulle
> kunna vara att plocka fram DN från då och jämföra med den DN som syns
> på en bild.

Jag kollade i stället igenom NAFS(k):s fina Trivial Pursuit-statistik
(kommer att läggas ut på webben vilket år som helst...) och kan bekräfta att
det var 24 maj 1987. Obegripligt nog spelade Per och Anders i lag (eftersom
det var sju spelare) och hur ni tänkte när ni lät Anders, den bäste spelaren
av alla, vara i lag med någon förstår jag inte. Naturligtvis vann ni med
Karl-Erik på andra plats och Johan Andreasson på tredje. Jan, Olof och
Tobias fick inga tårtbitar alls.

Johan

--
http://homepage.mac.com/johan.blixt/