Tryckfel i CBSV!

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Sön Mars 2 10:47:46 CET 2008

Stefan P:

>Någon annan än jag som hittat ett tryckfel på sid. 66 i CBSV 18?

Ah, det fattas ett ord i sista rutan. "Ta emot", ska det förstås stå.

Det var retsamt, men bara att acceptera. Det är
det första allvarliga fel i seriedialogen som jag
blivit uppmärksammad på hittills; det lilla jag
hittills har märkt gäller sådant som kommatering och fetstil.

Stort tack för påpekandet! Dialogen är ju extra
viktig, inte minst eftersom den kan komma att
återanvändas. Nu har jag ändrat detta i min
privata textfil i alla fall. Då ökar chansen att
det ska bli rätt, om det kommer en repris där jag är inblandad i produktionen.

Stefan och alla andra flitiga felfinnare
uppmuntras att leta vidare i CBSV. Nu i vår ska
vi färdigställa sista bandet där det ska finnas
utrymme för rättelser. Ju mer vi kan uppdaga innan dess, desto bättre.