SV: Sv: Re: Tryckfel i CBSV!

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Sön Mars 2 20:01:30 CET 2008

> Sista ordinarie bandet är band 30 som ligger i
> box 10. Efter det vet man inte. Det planeras och
> diskuteras om eventuella uppföljningar, men inget
> är klart ännu. Det är så mycket som spelar in,
> men hoppas kan man ju alltid på att åtminstone
> något intressant ska dyka upp så småningom.

Det ringde en marknadsundersökare till mig och frågade om CBSV
box 11, 12 och 13. Hon hade detaljerade uppgifter om vad som skulle
komma i respektive box/volym och undrade vad jag tyckte om
deras förslag och ifall jag skulle vara intresserad av
att köpa dem. Jag antar att det var ett ganska detaljerat
koncept de fått fram eftersom frågorna var så pass detaljerade.

Det var frågan om en volym/box med oljemålningar. En volym/box
med Carl Barks icke-disney-serier (Bruno Björn och Benny Burry nämndes)
En volym med Barks skämtteckningar och en faksimil av Coo-Coo.
Det var frågan om skisser och artiklar om enskilda serier och deras
tillkomst.
Det var också frågan om Storyboardteckningar och bilder från de färdiga
filmerna.

Med reservation för mitt dåliga minne och att hon ringde mig på jobbet,
när jag var upptagen med annat.

  // Steamboat Willie