Alla fel i CBSV på ett ställe?

Anders Norrman anders.norrman at bredband.net
Sat May 3 16:13:29 CEST 2008

Finns det någon (Stefan Diös?) som har en lista på alla hittills kända fel i
CBSV och kan tänka sig att posta den här?
För egen del så började jag inte prenumerera förrän i höstas, så jag har
fortfarande många boxar att se fram emot. Jag har redan fått en bok (XI)
utbytt p.g.a. felaktig insida, men jag vet inte alls vad jag ska titta efter
i de kommande böckerna.

Jag har förstått att vissa fel tycks man få leva med (enstaka hänvisningsfel i
registret m.m.), men för sammanlagt över 16000:- så vill jag ha en så felfri
samling som det nu bara är möjligt.

M.v.h. Koll 2109 Anders Norrman, Uppsala