Ny medlem

Anders Berglund anders.blund at gmail.com
Sat May 3 17:06:06 CEST 2008

[Kort bakgrund för de listmedlemmar som till äventyrs inte deltog i
årsmötet: Per Starbäck fick ett "Ja" i omröstningen "Ja eller Nej till Per
Starbäck?" och noterade då inte utan stolthet det unika i att bli bekräftad
av NAFS(k):s högsta beslutande organ.  Ur detta föddes sedan den fråga som
Adam här nu ställer, eftersom den hängde kvar obesvarad i mötesluften.]

Efter en stunds rådbråkande med stadgarna, kan jag inte förstå annat än att
NAFS(k):s *lägsta *beslutande organ torde vara styrelsen.

Men förhoppningsvis finns det konkurrerande hypoteser! :-)

Anders