Re: Alla fel i CBSV på ett ställe?

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Mon May 5 12:13:13 CEST 2008

Anders N:

>Finns det någon (Stefan Diös?) som har en lista på alla hittills kända fel i
>CBSV och kan tänka sig att posta den här?

Jag samlar ihop så många fel jag kan hitta,
eftersom jag hoppas att vi ska få plats med en
rättelsesida i det sista bandet. Många fel har
upptäckts av ankister och postats till denna
lista, vilket är ett stort stöd för mig, eftersom
jag inte har möjlighet att läsa igenom alla sidor
i de färdiga böckerna och kolla alla siffror och
uppgifter en gång till. Jag har flera gånger
vädjat till er läsare att fortsätta meddela fel
hit, och det gör jag gärna igen. Vi arbetar med
den sista boxen nu och har väl några veckor till
på oss att samla ihop uppgifter till bok 30.

Helst vill jag just nu inte ta mig tid att
sammanställa en felförteckning här på listan. Du
kan leta i listarkivet eller ge dig till tåls tills bok 30 är färdig.