Alla fel i CBSV på ett ställe?

Johan Anglemark johan at anglemark.se
Mon May 5 15:45:03 CEST 2008

Adam Linde skrev:
> Vad skulle det vara för fel då? Vad är det ni menar? Jag har ingen aning
> om det, eftersom jag inte prenumererar på dem, men jag har hört att det
> skulle vara mång fel i dem.

De renodlade felen är riktigt små petitesser som inte påverkar
läsglädjen ett dugg; de flesta av dem skulle jag aldrig ha noterat om de
inte hade påpekats. Stefans åsikt att de ska rättas till och/eller komma
med i erratan är naturligtvis både rätt och hedervärd, men felen är inte
av den karaktären att de gör verken mindre värda. Det saknas ett par ord
i en pratbubbla på ett ställe, det står fel årtal på ett foto av Barks
och sådant.

Då är de negativa synpunkterna på färgläggning osv av större tyngd.

-j
--
Johan Anglemark     018 - 12 45 44 hem
                     018 - 16 78 94 jobb