Saludos Amigos

Bo Nilsson bo.m.nilsson at servicefactory.se
Fre Nov 28 09:46:38 CET 2008

Vilka är de fyra följande filmerna? Går de att få tag på?

/Bo

  _____

From: ankism-bounces at nafsk.se [mailto:ankism-bounces at nafsk.se] On Behalf Of
Per Nilsson24 november 2008 10:22
To: ankism at nafsk.se
Subject: Re: Saludos Amigos

Personligen tror jag de är bortglömda eftersom de är så usla. De är iofs ett
sorts tidsdokument där man kan spana in Walt + medarbetare, men de är ju
liksom inga filmer. Två är reseskildringar de andra kortfilmssamlingar med
saker som inte platsade i Fantasia. (Inte fakta på nåt sätt, bara mina egna
åsikter)

/Per