The Chronological Donald - Volume 4

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Fre Aug 21 17:09:20 CEST 2009

Ja, upplagan på förra årets Treasures var extremt liten, bara 39500
exemplar per titel. Så det förvånar mig inte ett dugg att den är slutsåld.

Den går dock att köpa på Amazon.com - dvs det är inte Amazon som säljer
den, utan de förmedlar endast köpet från fristående mindre butiker. Man
får vara beredd att lägga upp en vacker slant, omkring 80 dollar för ett
fabriksnytt exemplar. Till detta kommer frakt, plus en viss risk att få
betala tull, moms och postavgifter när paketet anländer till Sverige.

Annars kan du ju alltid vänta på en svensk utgåva. Även om den inte är
annonserad är det väl högst troligt att den kommer så småningom, kanske
inom 1-2 år.