Filmvisningsrättigheter

Simon Berglind lerkot at hotmail.com
Mon Aug 31 12:19:33 CEST 2009

Hej igen
Tack för tipsen angående Frankenstein-filmerna. Nu till nästa problem: hur får man tag på filmvisningsrättigheter från Disney? Deras webbsidor är inte särskilt talande, men jag kan tänka mig att många av er här inne ställts inför uppgiften att skaffa sådana rättigheter vid ett flertal tillfällen.
Hur ska jag bära mig åt? Finns det något nummer att ringa eller hur gör jag egentligen?
/Simon Lerkot Berglind