SV: Kalle Ankas Jul

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Tors Dec 3 19:10:23 CET 2009

> Jag kanske svär i kyrkan, men för mig är Kalle inget måste heller,
> eftersom det är så uttjatat att jag gäspar åt kortfilmerna numera. De
> bästa tål att ses om en gång om året, men långt ifrån alla.

> Jag önskar att de hade kunnat variera sig lite utan att utlösa en
> kvällstidningsuppiskad folkstorm.

Men lite god vilja och lite (julljus)stake så tror jag att man kunde
göra det. Piff och Puff har man ju kunnat variera.. Det är väl mest
Ferdinand och tomtens verkstad som utlöser folkstormar... men de
andra borde gå att byta ut lite lätt.... eller börja med att förlänga
programmet  lite och lägga till en del som varierar varje jul...
Då vore det lättare att variera även några av de riktigt gamla
godingarna också... förutom Ferdinand då förstås.. ;-)

// Steamboat Willie