SV: Kalle Ankas jul

Johan Anglemark johan at anglemark.se
Ons Dec 23 22:22:36 CET 2009

Carl Holm wrote:
> Då kanske Du kan berätta vilka andra Kalle Anka-program än "Kalles jul"
> som sändes i svenskspråkig television mellan 1969 och TV3s uppdykande på
> nyårsafton 1987. Jag känner inte till ett enda (men visst, det kan
> finnas något enstaka). Kalle Anka var högst bidragande till att TV3 slog
> igenom så snabbt som de gjorde.
>
> Det var inte på Flashback som jag skrev det aktuella inlägget.

Jag hyser nog faktiskt större respekt för Flashback än för Contra även
om det väger jämnt mellan dem, men skit samma. Kan vi både få slippa
både troll och folk som nappar på provokationerna här på listan?

Det finns många bättre ställen än Nafs(k) för politiska diskussioner och
få sämre.

Tack på förhand.

/1266
--
Johan Anglemark     http://fanspan.wordpress.com
Lingonvägen 10      018 - 12 45 44 hem

DISCLAIMER: Generally speaking, what I write should not be
construed as necessarily accurate or factual. When I have no
idea what we're discussing, I just make something up.