VB: SV: Fortsättningen på CBSV

Olof och Karin Rudholm karinocholof.rudholm at telia.com
Tors Juni 18 18:15:31 CEST 2009

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Olof och Karin Rudholm [mailto:karinocholof.rudholm at telia.com]
Skickat: den 18 juni 2009 17:35
Till: 'Stefan Diös'
Ämne: SV: SV: Fortsättningen på CBSV

Tack för svaret!

Oavsett vad man kallar böckerna så tycker i varje fall jag och många med mig
att det är ett alldeles utmärkt initiativ att komplettera den fantastiska
CBSV med ytterligare Barks-volymer. Framförallt tycker jag att en påkostad
konstbok verkligen bör ingå i samlingen (men även övriga volymer verkar
mycket spännande) och ser mycket fram emot de nya böckerna som kommer. Är
man inte intresserad så behöver man ju inte köpa dessa....

//Olof