Re: Vilken är den bästa Disneyfilmen?

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Fre Mars 13 15:38:54 CET 2009

> Hm, Åsa använder Internet Explorer. Är det nån som har lyckats rösta
> med den webbläsaren?

Nu har jag googlat lite, och det finns tydligen allvarliga buggar med
hanteringen av knappar (button-element) i Internet Explorer version 6
och 7. Vad jag har förstått är de buggarna äntligen fixade i IE 8 (som
släpps om några dagar).

Jag kan komma att fixa en workaround så att det går att använda IE 6
och IE 7 också, men tillsvidare får den som vill rösta på
http://nafsk.se/tyck/ använda någon annan webbläsare, t.ex. Firefox
eller Google Chrome som inte har motsvarande buggar.

/699

P.S. För tillfället har det avgivits 307 röster om de 48 filmerna, så
i snitt har drygt sex röstat per film. De filmer som flest har
betygsatt (elva stycken) är Snövit, Djungelboken och Lejonkungen.