Nyheter på www.nafsk.se

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Tis Mars 17 18:36:01 CET 2009

NAFS(k):s webb håller på att få lite ändrad layout. Det är inte klart,
men de flesta sidorna är ändrade nu. Se på <http://nafsk.se/>!

Det är mer förändringar på gång. En tanke är att allteftersom erbjuda
fler tjänster till den som är inloggad där. Det första sådana är den
film-omröstare som jag gjorde och utannonserade här förra veckan. De
bästa Disneyfilmerna just nu är enligt de röstande

1. Snövit och de sju dvärgarna
2. Djungelboken
3. Askungen

(Hela listan finns på <http://nafsk.se/tyck/film/list/>.) Är detta
helt fel? Jamen, så gå in och rösta själv då och rätta till det!
Har du ingen emailadress i medlemsregistret, så kontakta
kansli at nafsk.se (inte mig) så bör de kunna lösa det,
så kan du logga in sen.

Ibland kan det kanske vara behövligt att påminna sig om vad det är för
en film när man ska rösta, så man inte blandar ihop t.ex. Saludos
Amigos och Tre Caballeros. Därför har jag lagt till en möjlighet att
lägga till länkar till allmän filminfo. I skrivande stund har jag bara
lagt till detta till Saludos Amigos. Om nån vill hjälpa till att lägga
till länkar till andra filmer, så hör av er till mig.

/699 (webbhamster)