Film på lördag

Mats Nilsson Mats.Nilsson at sth.kth.se
Tors Nov 12 09:52:40 CET 2009

                  Hej!

Efter NAFS(k):s höstmöte på lördag 14/11 kommer vi att gå på filmen
"Upp", 3D-versionen (eng.tal, otextad), kl 21.20 på Filmstaden Sergel
salong 5. Vill ni följa med så anmäl er till mig (bindande anmälan)
senast i morgon fredag före 21.00 via mail till sekreterare at nafsk.se.
Biljetten kostar 125 kr för vuxna och 100 kr för barn under 12 år.

Det går naturligtvis bra att följa med på filmen utan att gå på mötet
först, i så fall kan man hämta ut sin biljett av mig i foajén till FS
Sergel (vid början av trappan) kl 21.00 på lördag.

Ankhälsningar
/Mats Nilsson, Ordförande K.A.J.S.A