Cold Case

Lars Petrus lars at lar5.com
Sat Okt 10 05:48:55 CEST 2009

Tappade vi bort den här frågan?

Filmen finns ju nånstans!

Kan det ha varit Tommy Silverros?

/KEL

----Ursprungligt meddelande----
Datum: 2009-maj-27 23:27
Till: <ankism at nafsk.se <http://nafsk.se/mailman/listinfo/ankism>>
Ärende: Re: Dagens nostalgirekommendation

>* Jag fick precis svar från Klaus Strzyz och jag hoppas han inte har *något emot att jag kopierar
>* det här. Jag tror det besvarar Pers (och min) fråga. Kanske har *Klaus rätt och det är bättre att
>* minnas den dagen i nostalgins skimmer.*
Men det var väl inte tyskarna som filmade?! Har han en film så tror
jag det är för att han fick en
kopia. Jag tror att inte bara konserten filmades, utan även kanske
några av föredragen. Bland
annat gav Patrik Nilsson en mängd färska rön då om olika
Gutenberghustecknare vars namn
jag aldrig hade hört tidigare. (Och Anders Berglund höll sitt berömda
föredrag om vad som
händer mellan rutorna!)

/699 Per (nostalgisk)

--
"There may be two libertarians out there who agree about everything, but I
am not one of them"