Carl Barks Samlade Verk - Fortsättningen.

Stefan Persson spe at inducks.org
Fre Okt 23 22:33:54 CEST 2009

On 2009-10-22 17:25, -= Steamboat Willie =- wrote:
> Erbjudande gäller en gång per hushåll och är endast giltigt i Sverige."

Intressant: jag kunde utan problem prenumerera på de norska extravolymerna utan
norsk postadress. Jag har redan hunnit få den första volymen. Eftersom Egmont i
Malmö verkar börja med volym tre, kanske man ska ta och säga upp prenumerationen
hos Egmont i Oslo efter volym två och gå över till en svensk prenumeration...

On 2009-10-22 19:31, Anders Norrman wrote:
 > Att de anger butikspris till c:a 859:- (Vilket f.ö. är 10:- billigare än
 > Egmonts pris med frakt) får i.a.f. mig att tro att vi kommer att kunna köpa
 > dem från Adlibris, Bokus, CDON eller Kulturbutik.se BETYDLIGT billigare.

10 kr dyrare. Egmonts pris inkl. frakt är 849 kr. Men det är förstås irrelevant,
eftersom det brukar vara omöjligt att hitta någon butik som tar ut "butikspris"
för en bok. De norska böckerna trycks i begränsad upplaga och böckerna är numrerade.

Stefan