SV: Marvel?

Christian Schremser christian.schremser at bredband.net
Tis Sep 1 14:06:07 CEST 2009

Jag har skrivit detta i en amerikansk Marveltråd, men detta måste betyda att
Guld-Ivar Flinhjärta nu är tredje rikast, efter Joakim von Anka och Tony
Stark. Fram med garnystanen!

Angående Inducks; är det inte bara serier som ingår i något slags
Disneyuniversum som finns där? Borde inte Marvel såsom varande i ett separat
universum (och vad viktigare är som separat etikett) exkluderas? Jag tycker
det skulle kännas väldigt märkligt att lista nya Marvelutgåvor där. Dessutom
tror jag att det skulle ta onögidgt mycket arbete, bandbredd och
diskutrymme, samtidigt som Marvelseriernas målgrupp knappast skulle nås (om
de inte är som jag, dvs fans av amerikanska action- såväl som Disneyserier).