kalle anka almanacka från 1988

Krsitina Sandfors ksandfors at gmail.com
Fre Sep 18 10:02:30 CEST 2009

Hej Hej jag heter Kristina Sandfors och jobbar som scenograf på novellfilmen
"Varför lyser inga stjärnor"  ( www.nostarsuponus.com )
Jag ska inreda två stycken barnrum och skulle jättegärna vilja ha en Kalle
Anka almanacka från 1988 (jag tror att det var djungelboken det året) Är det
någon som har en eller vet vart man kan få tag på en? Låna, hyra eller köpa,
den kommer bara hänga på väggen så det kommer inte röra sej om något
slitage.
Vi börjar spela in den 26:e så det är lite bråttom.

När jag ändå är igång så kan jag ju oxå fråga om Julkalendern radio/tv från
88 det vore oxå väldigt fint att ha med.

Vore suvveränt om nån kan hjälpa till!

MVH Kristina