FW: Efterlysning

Simon Berglind lerkot at hotmail.com
Tis Sep 22 20:18:09 CEST 2009

From: drommaromblaa at hotmail.com
To: lerkot at hotmail.com
Subject: Efterlysning
Date: Mon, 21 Sep 2009 18:21:37 +0000

Hej!

Seriefrämjandets seriefestival ”I Seriernas Värld” går av stapeln den 26e oktober med över 60 olika delmoment innan avslutningen den 22e november.
En av dessa fantastiska delmoment tar plats i Spegelns lokaler i Malmö och är en hyllning till skräckgenrens uppkomst med fokus på Frankenstein och hans litterära skapare Mary Shelley.
Utöver en utställning med 6 serieskapares helt unika tolkningar av Frankenstein visar vi ett kortfilmsprogram och en långfilm med samma tema.

Just nu saknar vi emellertid material till två av dessa kortfilmer och det är därför jag vänder mig till Er Nafsk:are.

De berörda titlarna är Runaway Brain (från 1995) samt The Mad Doctor (från 1933).

Båda två är Disneyfilmer som återfinns på DVD-boxarna Walt Disney Treasures: In Living Colour vol 2 samt Walt Disney Treasures: Mickey Mouse
In Balck And White vol 1.

Det är alltså dessa DVD-boxar jag efterlyser.

Alla upplysningar på vart jag kan få tag på exemplaren uppskattas!
Tack på förhand.

Vänliga Hälsningar

Malin Svensson
och Seriefrämjandet.

Hitta kärleken lagom till sommaren! Klicka här MSN Dejting