RE: Sammandrag av Ankism, Vol 94, Utgåva 5

Tomas Österman toriv80 at hotmail.com
Ons Dec 15 12:24:33 CET 2010

Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig stört mig på resumérutor, och nu när jag tänker efter så känns det snarare nästan som något positivt eftersom det innebär att samma serier i olika publikationer får en egen prägel (nu vet jag ju inte om resumérutorna återanvänds när serien går i repris...). Om man vill ha serier som är "oförstörda" så bör man vända sig till CBSV eller liknande utgåvor.

/Tomas Ö