Var EWK ankist?

cmhallin at algonet.se cmhallin at algonet.se
Tors Jan 14 09:10:50 CET 2010

Vem Goran är vet heller inte jag, och inte vet jag om EWK hade
ankistiska böjelser, men åtminstone en möjlig förklaring vore ju att
denne Goran (eller Göran?) är/var ankist, så pass i kontakt med Barks
att han kunnat skänka honom EWK:s bok, och i detta syfte fått ett
exemplar signerat av EWK vid något bokhandels- eller annan dylikt
offentligt signeringstillfälle. Så vitt jag har förstått är det i
sådana sammanhang vanligt förekommande att kunden dikterar
hälsningen...

Ren spekulation från min sida, förstås; är Goran ankist kanske han
finns här på listan och själv kan förklara hur landet ligger.

Kvack!

/Koll. 1432 Mattias