Filmfrågesport.

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Mon Jan 18 22:25:46 CET 2010

Hejsan alla Ankister!

 Jag hade en konversation på ett möte där någon hade idéer om en
filmfrågesport.

Nu tyckte jag om idéen väldigt bra, och skulle gärna vilja få till det.
Problemet är att det är lite löst och att jag inte rikigt har
videoredigereingsmöjligheter/kunskaper som krävs.

Så, om det finns någon intresserad ankist med kunskaperna som vill vara med
och ta fram en annorlunda frågesport att användas på ett framtida möte eller
ankon så får ni gärna kontakta mig.

Jag har en massa råmaterial, men har inte riktigt hård- och mjukvara för att
göra något alltför avancerat.

// Steamboat Willie