Egmont Kärnan Kundservice informerar ...

Anders Berglund anders.blund at gmail.com
Mon Nov 15 23:50:41 CET 2010

Drama i åtta akter. Innehåller (eventuellt) information till dem som önskar
beställa samlarpärmar.

*Akt 1:*

> Sent: Tuesday, September 28, 2010 10:09
> Subject: Kontakta oss
> Produkt: Kalle Anka & Co
> Ärende: Övrigt
> Meddelande:
> Hej! Jag vill
> beställa 6 stycken samlarpärmar för Kalle Anka & C:o (2 årgångar).
> Hur mycket kostar det, och hur ska jag betala?
> Vänliga hälsningar,
> Anders Berglund

*Akt 2:*

Den 30 sep 2010 11:03, skrevEgmont Kärnan Kundservice:
> Hejsan !
>
> Tyvärr så kan man inte längre beställa pärmar manuellt.
>
> Som prenumerant kommer man i framtiden att få hem
> erbjudande om att via giro beställa dessa samlarpärmar.
>
> Mvh,
> *NN*
> Customer service
> Egmont Kärnan AB

*Akt 3:*

Thursday, September 30, 2010 11:33 AM

Åh. Jag är ju prenumerant, så när kommer det? Eller har jag missat något
erbjudande redan?

Bästa hälsningar,
Anders

*Akt 4:*