Seriepodcast

Tomas Österman toriv80 at hotmail.com
Tis Nov 16 14:21:10 CET 2010

Tänkte att det kunde vara intressant att sprida den nystartade podcasten "Hög av serier", även om jag misstänker att det inte lär komma många kvack därifrån trots att den redan lite blygsamt kallas för Sveriges bästa podcast om tecknade serier...

http://hogavserier.wordpress.com/

Angående min förfrågan om konstigt omslag till HoF 23: har inte fått ett endast svar där någon har påstått ha ett likadant omslag som för resten av HoFarna och drar därför, medelst induktion, slutsatsen att omslaget till detta nummer är annorlunda. Nu kommer det svåra, någon som vet varför?

/Tomas Ö