Fantagraphics ger ut Barks

Simon Wigzell swigzell at gmail.com
Sön Jan 2 23:40:00 CET 2011

Massmarknadsattraktion kanske? Storformat skulle nog både göra dem
dyrare och mindre attraktiva för de som inte redan är fans, och det
verkade på G Groth som om de hoppas på bra försäljning.

Men det är klart, det skulle bara förklara varför de inte kör i
albumformat och inte varför i sub-tidningsstorlek. Kanske beroende på
att de gamla tidningarna var lite större än dagens? Eller så har Dark
Horses Little Lulu-böcker sålt så pass bra att man försöker härma dem
(de är också en smula mindre än en vanlig tidning,

Simon W.