[SPG:rpd=50]Re: [SPG:rpd=50]Re: Återtrycken av Kalle Ankas Pocket!

Johan Anglemark johan at anglemark.se
Tis May 24 16:30:21 CEST 2011

Visst, jag råkade ut för något liknande, fick leta i flera butiker innan
jag hittade ettan. Och ett eller ett par nummer missade jag helt för att
distributionen till min lokala Konsumbutik klickade.

Inte känns det som att utgivningen sköttes särskilt väl, nej.

-j

--
Games: http://boardgamegeek.com/collection/user/jophan
Books: http://www.librarything.com/profile/anglemark