SV: [SPG:rpd=50]Re: Återtrycken av Kalle Ankas Pocket!

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Tis May 24 16:45:59 CEST 2011

Tanken bakom de pocketarna från början var ju att de skulle ges ut med hårda
pärmar, inkludera artiklar, mm. Neb det projektet lades ju ner i brist på
intresse från kunderna. (Återigen, hur många potentiella köpare kände till
det?) Så sedan lade de ut på billigast möjliga sätt i stället i redan
befintliga distributionskanalen (som de vanliga pocketarna)...  Enligt
uppgift så visste inte ens butiker att det skulle komma någon annan sorts
pocketar helt plötsligt...

   // Steamboat Willie