SV: SV: Don Rosas Samlade verk

Martin Bagge / brother martin at bagge.nu
Tis May 24 17:17:41 CEST 2011

On Tue, 24 May 2011, -= Steamboat Willie =- wrote:

> Jag antar att Don Rosa-samlingarna ger mest till den som inte har HoF redan
> och personer som lider av kompletitis.

Jag har skrivit upp mig för Don Rosa-utgivningen, men så tillhör jag inte
de hängivnas skara heller och har inte HoF. Känner åas inte att jag lider
av något samlarmani i någon högre klassning utan är mest bara väldigt
sugen på Don Rosa i hård pärm.

(lite samma sak med årgångsböckerna i hård pärm)
--
/brother
http://martin.bagge.nu