Guld-Ivar rikast?

Anders Christian Sivebæk acs at ddfr.dk
Tors Apr 26 18:07:46 CEST 2012

Tak for linket 2312 :-)

Åbenbart er Joakim røget ud af Forbes' liste over de 15 fiktive rigeste.

Vi har diskuteret dette før på Dansk Donaldist-Forenings forum

http://ddfr.dk/forum/viewtopic.php?id=1670

http://ddfr.dk/forum/viewtopic.php?id=2091

Og jeg forstår nok egentlig ikke helt at vi bliver ved at interesse os
for listen, for tydeligvis har Forbes da misforstået noget - eller sagt
på en anden måde bruger vi i hvert fald forskellige kilder. Jeg har
aldrig læst en historie hvor Guld-Iver var rigere end Joakim.

Hvad tror I?