Baksidesflikar 1968/69

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Sat Dec 29 07:19:54 CET 2012

Jag kan tyvärr inte bidra med information om baksidesflikarna, men jag
skulle vilja passa på tillfället att ge beröm för bonusmaterialet i den
senaste årgången. Många av de tidigare förorden kändes väldigt krystade,
men i de senaste böckerna har bonusmaterialet varit betydligt mera
relevant och läsvärt.

Sen en undring: Nu när utgivningen av sextiotalets Ankor har kommit så
pass långt känns det som ett stort vakuum där Walt Disney's Serier
skulle sitta. Är det inte snart dags för ett antal böcker med dessa
tidningar från sextiotalet?

/ Anders