Fw: Baksidesflikar 1968/69

Germund von Wowern germund_vw at yahoo.com
Sat Dec 29 22:07:45 CET 2012

Jakob Hallin skrev:

> Det är inte så konstigt att flikarna saknas på Egmonts inbundna årgångar,
> eftersom de har blivit skurna i samband med att de blivit inbundna, vilket
> har resulterat i att flikarna i många fall har skurits bort.

Naturligtvis, vilken insikt; nästan alla tidningarna har flikarna kvar, så jag tänkte inte i de banorna, men naturligtvis har det lilla antal tidningar där baksidans högerkant stuckit ut för långt ut tappat fliken! Så svårt var det! Vi scannar ju dock ur icke inbundna tidningar, så det bör gå att reda ut. Guld! Tack allihop!
/G