SV: Fopoll

Mats Nilsson mats.nilsson at sth.kth.se
Mon Juni 11 10:03:39 CEST 2012

Äsch, här utspelas en hel Pocket-relaterad diskussion när jag inte hade dator tillgänglig (jag hade faktiskt också kunnat Ludwigs citat från KAP 6...). Det finns ju fler pocketserier med fotbolllstema,  bl a i KAP 44 som har flera riktigt roliga serier (exempelvis en där Kalles lag är på världsturné och spelar dels mot Australien där bollen är bumerangformad så att man måste skjuta med ryggen mot målet och dels mot ett eskimålag där bollen är av snö ("Vi nickar aldrig i våra matcher")).

/Koll. 2348 Mats Nilsson, Pocketist