Nalle Puh och jakten på Christoffer Robin

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Tors May 24 19:23:42 CEST 2012

Finns det någon som har ett riktigt gammalt exemplar av den första
DVD-utgåvan från 1999 av Nalle Puh och Jakten på Christoffer Robin?

Det ska vara ett exemplar där det står MARKNADSFÖRS AV WARNER HOME VIDEO
SWEDEN AB längst ner på baksidan.

Jag skulle vilja veta vad det står för siffror under streckkoden på
baksidan. Det börjar troligen med 7 321937 och sen är det sex siffror
till. Vilka är dessa?

(På mitt eget exemplar står det 7 393834 137404, men det är en nyare
upplaga som tillverkats efter det att Disney själva tog över
distributionen. Det är alltså inte den jag söker.)