SV: Bästa Långben-serien

Mats Nilsson mats.nilsson at sth.kth.se
Fre Okt 19 17:42:06 CEST 2012

Själv skulle jag med "Långben-serie" mena en där det är han som spelar huvudrollen och inte bara är ett bihang till Musse. Jag hoppas flera av er som deltar i debatten på nätet även har möjlighet att komma och delta i diskussionen på mötet i morgon! Själv har jag också mina favoriter bland "Historiens mästare"-serierna, men även en där han (via Teddi och Freddi) fått för sig att man blir klok av att äta äpplen.
http://coa.inducks.org/story.php?c=W+OS++952-03

Även denna Stål-Långben-serie hör till mina favoriter:
http://coa.inducks.org/story.php?c=W+SG+++22-01

Liksom denna (kanske mest för att det var den första jag läste...):
http://coa.inducks.org/story.php?c=D++2965

/2348 Mats Nilsson