Nej, du har inte blivit avprenumererad!

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Fre Aug 9 16:27:03 CEST 2013

Fick du nyss ett meddelande om att du tagits bort från denna lista? Det var
fel!
Ingenting har hänt! Allt är som vanligt!

Vill du verkligen veta vad som hände? Jo, eh, det var jag. Jag gjorde en
kopia av hela listan att göra vissa experiment med på en annan server. För
att detta inte skulle påverka er så avprenumererade jag först alla från
kopian. Men det sätt jag tog bort alla från listan på skickade ut de där
meddelandena. Så ni har inte tagits bort från Ankism-listan, utan bara från
min experimentlista.

/699 Per (som har vissa problem att skriva detta eftersom jag har stoppat
en skämspapperspåse över huvudet)