Adresser...

Andreas K A Eldh andreaseldh at yahoo.com
Ons Aug 28 01:37:35 CEST 2013

Jag kan bidra med fler:

Carl Barks väg i Bromsten, Spånga, Stockholm

Persikogatan i Hässelby Strand, Stockholm (Där bodde Kajsa i en serie där man hade en tävling om finaste gatan. Persikogatan korsar Paradisäppelvägen, där Kalle och grannen Olsson hade svårt att leva upp till restan av gatans höga standard)

Gåseborg, ett fornminne nära Sandvik i Järfälla

Andreas K A Eldh