Don Rosa bok 6

artoo artoo.forum at gmail.com
Fre May 10 20:53:50 CEST 2013

Mats Nilsson skrev

> Jag ser inga sådana problem i mitt exemplar (möjligen i Taliaferro-serien
> på sid 214, men där kanske de inte hade något bättre original?). På sid 184
> är det väl för övrigt bara text och ett svartvitt foto?

Bilden på sida 184 är i separerad i CMYK, även om den ser svart-vit ut,
kanske ville man ha en silverkaraktär på bilden. Serien på sidan 213 menas
antar jag, för på 214 är det i mitt ex ett index.

Serien på sidan 213 har så mycket misspass att jag varje gång undrar vad
som hänt med mina ögon.

Hälsningar
Martin