Eurovision

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tis May 14 18:37:06 CEST 2013

Ni är roliga. :-)

Men glöm i så fall inte mittuppslagen till
NAFS(k)uriren nr 8 och 9, där hela hekatomber av
den samtida ankismens koryféer ankifierades i
rapporter från årsmötena 1981 resp. 1982.
"Välkommen till Diösneyland", som koll. Johan
Andreasson så frappant beskrev den sistnämnda tilldragelsen.

Sen dess har väl egentligen inte så värst mycket
av vikt och värde hänt inom vårt gebit.

S Diös