Re: SV: Seriefestival och 80-Ã¥rsfirande

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Mon Juni 9 10:12:16 CEST 2014

Beklagar missförståndet med sändningstiden. Arild
Midthun var med flera gånger under morgonen. Om
man slog på 07.45 som jag påstod, så missade man
stora delar av honom. Men alltihop går säkert att
hitta på TV4 Play förmodar jag. Tror det var
totalt tre inslag om Kalle Anka. Det är nog rätt mycket för ett sådant program.

S Diös