Re: Dagen till ära...

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Tors Mars 27 15:51:08 CET 2014

>  Jag förstår inte vad du menar med gammalt inlägg? Jag skickade detta
> idag,
> med anledning av Carl Barks födelsedag. Visserligen använde jag samma ämne
> och text som jag använt tidigare år men i år är det det ändrat till 113
> kvack!

Ja? Du skrev idag en kommentar på ett årsgammalt mail. (Att ärenderaden är
densamma fäster jag inget avseende vid - bara den direkta länken
("In-Reply-To:").)

Det är bra, tycker jag. Kontinuitet är bra. Och 113 är ännu bättre än 112.

Jag har tittat på söktrender för "carl barks"; se
http://www.google.com/trends/explore#q=carl%20barks

1. Det har sjunkit en hel del sen mätningarna började 2004. VAD NU DÅ?!

2. Norge, Finland och Danmark ligger över Sverige på landslistan. VAD NU
DÅ?!