2 tidningar och 3 leksaker från tidigare utgåvor

Andreas K A Eldh andreaseldh at yahoo.com
Sat Okt 18 00:22:22 CEST 2014

Kvack!
Jag funderade länge på om jag skulle köpa över överraskningspåsen med 2 tidningar och 3 leksaker från tidigare utgåvor, men bestämde mig till slut för att låta bli, åtminstone tills vidare. På omslaget syns Kalle och Joakim på en dressin, från omslaget till Resan till Key West. Innebär detta att den serien är med, eller är det faktum att påsen är ogenomskinlig ett sätt för Egmont att rensa ut sitt lager gamla tidningar och leksaker genom att helt enkelt slumpmässigt lägga dem i påsar till försäljning?
Andreas