Re: Gröngölingstitlar

Hanna Strömberg hanna.i.stromberg at gmail.com
Mon Sep 29 15:57:16 CEST 2014

Och om jag körde mitt efternamn blev jag förstås en
Snygg Torrboll, Rättfram Ökenvandrande Miljardär och Babblare och Exceptionell Rakryggad Grizzlybjörn.

Tyvärr är den utvecklad för finska språket ursprungligen, så det gick bara att ha med adjektiv och substantiv, jag hade velat ha med adverb också. Eller jag tror det beror på att den var finsk, men jag pratar ju inte finska så nu pratar jag i nattmössan. :)