Re: Frågor: Del 3

Andreas K A Eldh andreaseldh at yahoo.com
Sön Aug 28 23:31:47 CEST 2016

Kvack!
Jag kan svara på en fråga till, eller rättare sagt mästra Anders Berglund.http://www.nafsk.se/ljud/berglund.mp3

Stefan Diös har faktiskt tre titlar, vilket kan läsas på NAFS(k):s hedersbetygelserhttp://www.nafsk.se/historia/heder.html
HögsvansL.A.V.I.N.R.I.S.K.HACKEBIFF
Men detta väckte ytterligare en fråga. När vi äntligen fick våra medlemskort, fick jag två st, ett för "koll 2324 Andreas K A Eldh" och ett för "ELDSJÄL". Så min självklara fråga blir då:Hur många medlemskort har Stefan Diös?
Andreas

      From: Anders Berglund <anders.blund at gmail.com>

4. Hur många  titlar kan man få som mest utav Nafs(k)    Jag är ganska säker på att svaret på det är "Hur många som helst!" 4b: Vem har flest titlar? Jag tror inte att någon ännu fått mer än en, eller, om man också räknar in utnämningar till Högsvans (som NAFS(k) ju har Gröngölingarnas världsorganisations sanktion för att göra i deras namn), två. Men arkivutredningen kanske hittar något jag missat ...?