Re: NAFS(k) på Stockholms Internationella Seriefestival 7-8/5 2016

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Ons May 11 20:32:03 CEST 2016

Jag skrev:

> Kvack! Jag kommer visst inte iväg till SIS i år. Ifall vi har en
> tipsfrågetävling i vår monter som vanligt så skicka den gärna till mig
> så ser jag till att det går att göra den på webben i efterhand.
> (Naturligtvis med fördröjning så att den inte syns förrän mässan
> stänger.)

Nu har jag fått frågorna (och svaren). Var du heller där, och vill
prova frågorna i efterhand? Se då
http://nafsk.se/quiz/sis2016l/    och
http://nafsk.se/quiz/sis2016r/
för lördagens respektive söndagens tipstävling!

(Har ni som skötte detta något resultat att jämföra med? Som vad
vinnaren hade, eller ett medel?)