Ankism-listan

Hampus Johansson j.hampus at yahoo.se
Mon Apr 17 17:32:14 CEST 2017

Sådärja, nu är jag äntligen klar med genomgången av samtliga meddelanden i detta listarkiv. Det tog bara 2 och ett halvt år ungefär...
Känns lite tråkigt att inte ha något att se framemot men å andra sidan har jag hunnit glömma av vad det första jag läste handlade om så jag skulle kunna börja om igen ifall jag ville.
Många ämnen har avhandlats under åren har jag märkt och naturligtvis en hel del intressanta saker. Svårt att så här i efterhand bedöma vad som har varit mest intressant men det lutar nog att det rör sig om Stefan Diös inlägg om olika översättningsrelaterade frågor.
Sen undrar jag om man någon gång kan få tillgång till de meddelanden som postades till listan före oktober 1999, hade varit kul att läsa dem med:)
/2936 Hampus.J