Re: SV: Ordningsfrågan med film (9)

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tors Mars 2 17:36:19 CET 2017

Hm... inloggning och lösenord ... Jag kan
visserligen mitt medlemsnummer alldeles utantill,
men vet inte om jag orkar besvära mig med att skaffa lösenord.

För ett tag sen har jag för mig att jag
provspelade en omgång utan att logga in, när jag
undrade vad det var för nåt. Det går tydligen
inte längre. Jag avvaktar nog. Får dock säga att
jag är djupt och ärligen imponerad av det
enastående arbete som Per lägger ner på detta
sinnrika spel för att vi enkla små ankor ska få
roa oss. Mycket tack- och kvacksamt!

S Diös