Don Rosa till Stockholm 20-22 november

Mats Nilsson mats.nilsson at sth.kth.se
Mon Nov 6 15:33:38 CET 2017

                            Hej!

Som de NAFS(k)-medlemmar som var på höstmötet redan känner till kommer Don Rosa till Stockholm den 20-22 november. Se här Egmonts officiella besked om det.
http://www.egmont.com/se/press/Nyheter/Kalle-Anka-legendaren-Don-Rosa-kommer-till-Stockholm-/

Jag har varit i kontakt med Don för att höra om han var intresserad av att träffa ankister separat, men han svarade vänligt men bestämt att hans schema under den här turnén är så späckat att han utöver de officiella aktiviteterna enbart vill vila ("I hope I don't lose any fans for being antisocial, or even lose my membership!"). Jag lugnade honom dock på den punkten :)

För de som vill träffa honom finns det alltså tre möjligheter:

·         20 nov, Bergrummet, kl. 15.00 - 19.00

·         21 nov, Serieteket, kl. 15.00 - 19.00

·         22 nov, Bergrummet, kl. 16.00 - 20.00

Bergrummets webplats:
http://www.bergrummet.com/

Serieteket har ordnat ett FB-event för tisdagen

Hoppas få se många ankister på dessa event!

Ankhälsningar
/Mats Nilsson, Ordförande NAFS(k)