Gyllene vas?

Stefan Diös pyas at tele2.se
Tors Mars 8 12:08:03 CET 2018

"Spruttamin":

>Kalle Anka 45-46 1971, nostalgi för koll, 446!

Ha! Det är nostalgi för mig också, så det kan
förklara att jag kände igen beskrivningen ... men
inte att jag inte hittade serien, för 1971 hörde
till de årgångar som jag snabb-bläddrade igenom
för att leta. Kanske var det så att jag inte
tänkte mig en fortsättningsserie, och dessutom
slutar äventyret inte så som frågeställaren
mindes ... men det kan vara en sammanblandning,
för grundhandlingen stämmer bra.

Tusen tack för blixtsnabbt svar. Man kan alltid lita på ankismlistan!

S Diös

---
http://www.avg.com